31. 8. 2008

Maxim E. Matkin - Miluj ma ironicky

Takéto neskoroletné dni milujem. Vonku svieti slnko, no nieje dusno na odpadnutie. Pofukuje svieži vietor a ja ležím voľne pohodená na posteli s knihou v ruke. Chichúňam sa a miestami priam hltám každé slovo a príbeh. Ako aj mnohé iné ženy, čítam Matkina. Nechcem tým samozrejme povedať, že by tohoto (či túto) autora nemohli čítať i muži. Minimálne jedného poznám a debaty o knihách s ním doslova milujem.



Z knižnice som vytiahla knihu - Miluj ma ironicky. Očakávala som od toho všeličo. Možno to bolo tým, že som si neprečítala názov a mylne sa domnievala, že čítam Hvoreckého. Zdalo sa mi to podozrivé : ). Aj H. mám rada a vôbec sa nehanbím, že mám viacero jeho kníh doma. Do vlaku sú úplne super. Ale ako som už o ňom povedala, skvelé nápady, dobre napísané, len príliš roztiahnuté. Keby sa to skráti tak na dve tretiny, malo by to lepší účinok. Radšej krátiť, ako z toho robiť "Brazíliu".

No ale späť k Matkinovi. Kniha Miluj ma ironicky je členená na viacero návodov. Návodov na život v oblasti lásky a vzťahov. Vtipné, trefné a dopĺňané komentárom autora. Veľmi sa mi páčia. Len mi je ľúto, že túto knihu budú asi viac čítať ženy, než muži. A práve muži by sa tu dočítali o nás toľké veci.

Dúfam, že sa autor nenahnevá, dovolím si uviesť malú ukážku, ktorá sa mne osobne veľmi páči:



Knihu Maxim E. Matkin - Miluj ma ironicky dostanete azda v každom kníhkupectve

Žiadne komentáre: