31. 8. 2008

Príbeh jedného kufra

Spomínate si ešte na film, resp. dokument, Stracená dovolená? Vtedy nejaký človek objavil v smetiaku vyhodený kufor, ktorý v sebe ukrýval negatívy fotografií. Skupina ľudí sa rozhodla vyskúšať, či osoby na fotografiách dokážu nájsť, či sa im podarí vypátrať niekoho len na základe série fotografií. Im sa to podarilo.

Tou dobou som išla cez Medenú ulicu v Bratislave a našla kufor. Vzhľadom na frekventovanosť tejto ulice som asi nebola jedniná, ktorá si ho všimla. Bol otvorený a v ňom bolo zopár kúskov oblečenia. Nie, neplánujem ísť teraz hľadať majitela : ). Pri predstave, ako nejaká žena vyhodila svojho neverného milenca z bytu, čo je asi nereálna, no pekná predstava, som si tento kufor odfotila, pretože mi to prišlo nejakým spôsobom zaujímavé a možno do istej miery romantické, ako tam ležal opustený, zmoknutý a tajac svoj príbeh. Toto sa stalo 9. augusta.



Keď som šla touto ulicou o niekoľko dní na to. Ten červený kufor tam ešte stále ležal. Presne na tom istom mieste a ešte stále celý mokrý. Niečo vo mne ho nedokázalo otvoriť. Možno som ani nechcela, tajomstvá mám rada a myslím si, že nieje nutné ich všetky odhaliť. Opäť som ho teda odfotila a s pokojným úsmevom som odišla. Toho dňa, 15. augusta, som kufor videla naposledy. Čo sa s ním stalo netuším. Asi ho len sucho upratalo mesto.





Čo myslíte, ako sa kufor dostal na ulicu? Kto bol jeho majitelom? A prečo ho tam nechal? Napíšte mi sem dole. Vymyslite príbeh. Už teraz sa teším!

Žiadne komentáre: