15. 2. 2009

Estremo

Za návštevu určite stojí kaviareň a reštaurácia Estremo v Bratislave. Veľmi chutná, prevažne talianska kuchyňa, príjemné prostredie a skvelá obsluha. Odporúčam špenátovú polievku, rukolový šalát, tagliatele s dubákovou omáčkou a brullé. Ako je vidieť na poslednej fotografii, bavili sme sa výborne : ).

foto by M. Hudák








www.estremo.sk

4 komentáre:

Janka povedal(a)...

ahoj! snazim sa zacat fotit a velmi sa mi paci ta posledna fotka. mohla by si mi, prosim ta, napisat ako by som mala postupovat ak chcem nieco podobne vyfotit? vies, syte farby a podobne :) velmi by som ti bola vdacna... mozes aj na mail froggy@llamma.sk keby si mala cas. velmi pekne dakujem

Laila povedal(a)...

Ahoj Jani, nad fotografiami je meno ich autora, cize som to nefotila ja. Ak mozem ako laik poradit, je to fotene digitalnou zrkadlovkou a nasledne upravene v lightroome. Ale nech uz fotis cimkolvek, skus sa s akymkolvek zaberom pohrat vo photoshope, daju sa v nom robit skvele upravy. Trial verzia je stiahnutelna na 30dni zdarma, myslim. Vyskusaj, uvidis : ). Vela stastia!

Janka povedal(a)...

Dakujem, pomohla si mi s tym Lightroomom, zatial som robila iba s obycajnych photoshopom, ani som nevedela ze nieco take existuje :D Takze dakujem :)

Laila povedal(a)...

Vo photoshope sa da urobit zhruba to iste. Skus sa napr pohrat s curves a kontrastom.