7. 6. 2009

Letný prieskum na VŠVU (Drotárska)

Letný prieskum bol prekvapujúco pomerne dobrý. Moje štandardné očakávanie lajdácky odfláknutých vecí na poslednú chvíľu zmenilo viacero autorov, ktorých práce by sme dokonca radi zavesili u nás v obývačke, prípadne založili do knižnice ap.
Asi najžiarivejším bolo dielo, ktoré predstavovalo razidlo na dobytok, ku ktorému bolo vytvorené aj video. Pôvodne sa krátky snímok ani nemal odvysielať, pretože bol údajne podľa dekana násilný, no nakoniec si svoje miesto našiel. V suteréne vytvorili perfektnú atmosféru únosu, mučenia a "označkovania". Akt značenia sa aj reálne odohral, takže je šťastný tvorca obohatený novým dielom na ramene : ).
Ako obvykle, zaujali ma priesvitné plastové veci (vid. foto), veľmi málo z ateliéru šperku a čo to z grafického designu. Nudná bola fotografia a v podstate aj odevný design. Asi som mala opäť príliš veľké očakávania.
Čo ma na prieskumoch a podobných akciách baví najviac býva atmosféra a celková budova, v ktorej nájdete neúrekom najrôznejších maličkostí, vtipov a malích výtvorov. Popozerajte ilustračné fotografie mobilom, neskôr pribudú aj nejaké kvalitné od môjho milého doprovodu. A koho by zaujímali nejaké komentáre k fotografiám, popozerajte na flickr.

PS: Celkom by sa mi páčilo, ak by niekto urobil ako svoju semestrálnu prácu knihu so všetkými vystavenými prácami, ktorá by sa dala samozrejme aj kúpiť.















Flickr / Laila / Letny prieskum VSVU 2009

Žiadne komentáre: