12. 9. 2009

Cinematik 2009 - day 2

Predsavzatia sa síce dávajú, no realita býva odlišná a tak i včerajší deň bol v znamení zmien.

Zhrnutie:
14.00 Milujem ťa tak dlho od P. Claudela - atmosferický príbeh o tragickom ľudskom osude a o to, že hriechy z hlavy človek nikdy neodstráni.
17.00 Tokio! od J. Bonga, L. Caraxa, M. Gondryho - trojica príbehov, viac, či menej fantazijných z prostredia Tokia. Oplatí sa vidieť.
20.00 Gomorra od M. Garroneho - štáb Cinematiku nás na tento film pripravoval dlhým úvodom, no mne to vôbec neprišlo až také naturálne a desivé. Staršia pani vedľa mňa do toho neustále dávala komentáre ako: "Aha chuligáni, to sú drogy!". Pri konci som už chcela odísť, lebo ma to nebavilo.
23.00 Moja sestra vlkolak 2 od B. Sullivana - čakala som veľmi zlé Bčko a ono to až také zlé nebolo, takže kino tentokrát neľahlo smiechom. Najdesivejší bol rebrík : )



www.cinematik.sk

Žiadne komentáre: