12. 10. 2009

Vyhodnotenie súťaže

Celkom ste ma prekvapili, príjemne. Chvíľu som uvažovala, čo asi budem robiť, ak sa nikto nezapojí : ). Nakoniec sa vás nazbieralo hneď niekoľko.

Musím uznať, že ma potešila M celým výčtom vecí, z ktorého sa teraz usmievam. Taktiež H s krásou všetdných vecí a jedla. Som rada, že si uvedomujete, že aj úplne normálne činnosti môžu byť iné, stačí si ich všimnúť. Nemôžem nespomenúť aj J, ktorý sa pochválil výletmi, no prípadnú výhru prenechá inému.

No a konečne k podstate a konkrétnemu výhercovi - Jana B. z Trnavy za tento príjemný mail:

Ahoj!
No mna dnes najviac potesilo zistenie, ze aj ked take skarede pocasie ako dnes a travim ho s ludmi, ktorych uplne najviac na svete lubim, tak mi to pocasie vobec nevadi. Iba zistujem, ze mam stale usmev na tvari. A aj to, ze sa dokazem tesit z malickosti ma tesi.

Ja sa teším tiež, dnes sa mi vďaka vám bude lepšie zaspávať. Prívesok zajtra balím a posielam.

Tak pa a brú noc : )

1 komentár:

Janka povedal(a)...

Jeeej, ako mi to zlepšilo náladu, ďakujem :)