14. 11. 2009

NouveauNu_FM day 2

Pôvodne som tu chcela napísať vyčerpávajúcu reportáž, no myslím, že to nebude potrebné. NouveauNu_FM mi celkovo nejak nesadlo napriek mojej pozitívnej zaujatosti k obom organizátorom. Pesničkový večer číslo jedna by sa mi hodil viac ku ohňu a špekáčkom, prípadne by sa mi to páčilo vo verzii z gauča. Našlo sa ale množstvo nadšených poslucháčov, tak ma prosím neberte moc vážne. Elle dance je veľmi zaujímavý priestor, ktorý si ale žiada upraviť. Osvetlovači mali jednoduchú prácu, v podstate žiadnu a tak pôsobila scéna trochu nudne. O to viac som sa tešila z Londýnčana Trouble Over Tokyo a domáceho Juniora.

Druhý deň v podstate ako keby ani nebol súčasťou festivalu. Ten večer si len požičal meno, inak šlo o otvorenie nového NuSpirit klubu, brata kultového baru. Priestor to je zaujímavý, no otvorenie mohlo radšej ešte počkať. Nedokončený priestor, trčiaca izolačná pena, toalety bez zrkadiel, veľmi malý bar na tak veľký priestor a nechýbali ani lacné ikea lampy. Pre viacerých prítomných trochu skalmanie, ale zároveň vyjadrená podpora do budúcna. Barmani nestíhali, odfarbené blondínky vrteli riťkami (dfm, že nebudú ako Azuritko). Vydržali sme tam dve hodiny a plní zmierenia sa s osudom sme radšej šli domov pozerať televízor.

Asi ste si všimli, že nejak neriešim konkrétnych účinkujúcich, ale skôr celkovú atmosféru. To je tým, že som to tak proste videla, ako celok. A čo záverom? Pre mňa trochu sklamanie, ale tak snáď sa niekomu páčilo, verím, že áno.

Day 2 od M. Hudáka











A takto stylish sme prišli nahodení : )



Flickr / M. Hudak / NouveauNu_FM

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Pises cim dalej tym lepsie :)
Tomas

Anonymný povedal(a)...

::: a keby neboli blondínky, ale brunetky, bolo by lepšie? alebo čo tým chcel básnik povedať? :::

Blondínka

Anonymný povedal(a)...

imho ten priestor je skvely
xx

Laila povedal(a)...

Blondinka,

V starom Nuspirite nezvykli chodit. Ale zasa nie vsetky blondinky su tuctove a chcu byt "profesionalnymi matkami". Dokonca tie prave su udajne na vymretie, pretoze gen blondavych vlasov je submisivny a pomaly sa vytraca s genofondu sveta.

XX,

Ano je, len este nieje dokonceny.

Anonymný povedal(a)...

druhy den som sa dozvedel ze naozaj vobec nebol sucastou nouveau..co by ani tak nevadilo..ale organizacia s meskanim interpretov bola hrozna a o to horsi bol prepchaty nuspirit, nedalo sa tam chodit a po dvoch hodinach ani dychat-kedze kazdy daval jednu cigaretu za druhou...som sa tesil, ze aspon toto bude jeden z mala podnikov kde sa nebude dnu fajcit..ale predsa, moneytalks..ako vzdy.
d.

Laila povedal(a)...

ahoj d,

to vazne? ved to promovali ako sucast... divne

Anonymný povedal(a)...

no zistil som to tak, ze som myslel, ze guest l. plati aj na druhy den..z coho ma vyviedol mily biletar a po naslednom tel. hovore aj miso z vresku..ze druhy den je uz skor akcia pre nuspirit a on im v podstate len dohodil kapely (alebo nieco take). tiez som ostal zaskoceny, ale to by mi vadilo najmenej. by mohol prejst nejaky zakon ohladom kapacity podnikov..nie take, ze uz je dnu tak plno, ze si ludia chodia po hlavach...tak prestaneme na chvilu pustat..a ten vzduch, vetracky nestihali a ludia kurili ako besny :) uz som asi jeden z mala komu to vadi..osobne mi ani nevadia fajciari ako to, ze dojdem domov cely smradlavy - a pri tejto prilezitosti aj s bolavym hrdlom :)
si myslim, zeby tam nechodilo menej ludi keby sa tam nefajcilo a borci by chodili von. no uvidime, mozno toto bol extrem, ale zo skusenosti so starym nuspiritom dost pochybujem.
D.

Laila povedal(a)...

Tak toto je vazne haluz, lebo aj pri predaji listkov sa tvarili ako festival. a ako novinara ma akreditovali aj na nuspirit, nemala som ziaden problem.

Co sa fajcenia tyka, tak som za uplny zakaz fajcenia v podnikoch akehokolvek charakteru.

Tiez si myslim, ze to bol extrem, otvorenie. Ale v kutiku duse dufam, ze budu mavat plno a klub sa udrzi.