1. 12. 2009

Milý Ježiško, ...

Dnešným "slnečným" dňom začal december. Síce na to poukazujú reklamy a supermarkety už nejakú dobu, blížia sa vianočné sviatky. Pri tejto príležitosti mi napadla jedna idea. Ukážte nám, čo by ste chceli na vianoce. Ideálne ak pošlete mimo obrázku aj linky, prípadne nejaký popis. Aby som len nepísala, tu je teda môj "wishlist".



Btw. rada by som k tomu prihodila tabuľu plexiskla, ale nenašla som vhodné foto : )

Takže asi takto : ). Posielajte klasicky na laila@podpapucou.sk, iste vymyslím nejakú odmenu.

www.stoklasa-sk.sk
www.thinkgeek.com
shop.q-pot.jp
perpetualkid.com
www.napo-shop.com
www.flipsters.com.au
www.missselfridge.com
www.juicycouture.com

1 komentár:

Laila povedal(a)...

ešte by som možno dodala, že toto je spôsob ako inšpirovať ostatných a preto prosím, muži, ukážte čo chcete, nutne potrebujem múzu : )