14. 1. 2010

Sherlock Holmes

Sherlock Holmes, tento krát v spracovaní od G. Ritchieho, známeho ako Madodin exmanžel. Asi mám zvláštny vkus, no vždy som nejak v opozícii s mojím okolím. Okolie bolo zhrozené z Jarmushových Hraníc ovládania, ja nadšená. Z Avataru boli “na vetvy” a ja som mala vlažný pocit. A čo Holmes? O ňom prišli zvesti, že je to mizerné a čo ja? Ja som odchádzala z kina spokojná. Napr. scéna pouličného boja, tradične až prehnane temný a sychravý Londýn, kopec detailov, spomaľovačiek, celkom zaujímavé zábery a strih. Ja som s Holmsom spokojná. A plus má krásne koncové titulky a sympatickú írsku iskru.





www.imdb.com

1 komentár:

Martin Gramblička povedal(a)...

"poulicna bitka" nemala chybu, hlavne obraz s dvomi kladivami :D . myslim ze ostatne spominane filmy sme zhodnotili rovnako..