8. 1. 2010

Sushi a Avatar

Nevyhlo sa to ani nám a tak sme sa jedného dňa (ja som dostala tento výlet ako darček ku narodeninám) ocitli vo Viedni. Prečo práve tam? Pretože v Bratislave nedávajú Avatar v pôvodnom znení a v 3D zároveň.

Ešte pred kinom sme zašli na večeru a kedže bol sviatok, nebolo jednoduché nájsť niečo otvorené. Vďaka vyhľadávaniu sme sa dostali do sushibaru Mono, ktorý je v jednej z bočných uličiek Mariahilfer strasse. Naozaj skvelé sushi! Veľké porcie rýb, jediné, čo by som im vytkla bol sáčkový jazmínový čaj a málo special roliek. Ale základ a typické veci majú fakt skvelé.



A čo Avatar? Správy hovoria o filme roka. To je podľa mňa prehnané označenie. Jedine, že by príslušní ľudia zvolili takéto pomenovanie na základe rozpočtu, ktorý bol údajne najväčší doteraz. Áno, grafika a technické prevedenie bolo viac ako vydarené! Krásne snové scény, ktoré uspokoja potrebu fantázie nielen detí, ale i dospelých. Presne preto sa mi Avatar prvú polovicu veľmi páčil.
Druhá časť už bola poslabšia, ok, bola priam mizerná. Mix Pocahontas, Statočného srdca, Pána prsteňov a čo sme v tom videli štvrté si už nepamätám.
Takže ak idete na film roka, asi budete sklamaní. Ak na peknú milú rozprávku s akčným koncom, tak to bude v poriadku. A konečný verdikt? Nič moc.

Žiadne komentáre: