26. 1. 2010

Sushi po trnavsky

Včera som sa, vlastne náhodou, dostala do Trnavy, môjho pôsobiska v čase dnb obdobia a vysokej školy. Zastavili sme sa na ľahkú večeru vo Wasabi, lokálnej sushi reštaurácii. Kedže to bolo naozaj neplánované, fotografie sú len mobilným telefónom.



Objednali sme si jazmínový čaj. Prišiel síce jazmínový no s lístkami čerstvej mäty, ktoré jeho chuť doslova pochovali aj napriek tomu, že čajníky nemali sítka a tak ste bylinky často vyťahovali z úst.



Miso robia nie s wakame, ale s nori a do väčšej ako štandardnej porcie pridávajú aj kúsky lososa, huby nahradili mrkvou.



Čo bolo zaujímavé bol pomerne strohý jedálny lístok. O to väčšia bola moja radosť z milej obsluhy, ktorá nám ponúkla vytvorenie v podstate čohokoľvek podľa našej chuti. Nebola som príliš hladná a tak som otestovala iba californie.
Hluk dobre naladeného personálu kuchyne prezrádzal príjemnú uvoľnenú atmosféru a to, že tu nevaria zrovna praví japonci. Ono aj ich maki podľa toho vyzerali a pripomenuli mi veľmi príjemný večer, keď som skúšala doma ubaliť svoju prvú roľku, ktorá nemala ani formu, ani konzistenciu. Chuťovo ale nezostali ničím dlžní a Kikoman potešil (Yamasu moc nemusím).



Celkovo netreba čakať profesionálny level, ale milú príjemnú reštauráciu, kde síce nie vždy vyzerá perfektne, ale chutí.

www.wasabi.sk

2 komentáre:

Laila povedal(a)...

este som zabudla, ze maju velmi prijemne ceny!

dlhagi povedal(a)...

trnava style sushi? :)

ked zbadal tie rolky na obrazku moj muz, skonstatoval, ze by im to o hlavu otrieskal:))