14. 2. 2010

DnB Awards (Special Place)

Mimochodom. V piatok sa udeľovali ceny Slovak drum and bass awards v starom Dopleri. Naj Djom sa stal moderátor Lixx. Ako zdroj informácií tradične dnb.sk v závese s Rádiom_FM. Rada by som spísala aj ďalšie kategórie, no nepamätám si ich a načo by organizátori vydávali tlačovku, keď ani o samotnej akcii nebolo takmer žiadne promo. Napriek tomu nejakí ľudia prišli, vypočuli si napr. aj Adama F, hrdinu mojej hudobnej mladosti a možno čo-to počuli z viac ako nešťastne nazvučeného rozdávania cien, z ktorého som ja zachytila len akési huhlanie a piskot monitorov. Na tak malej scéne, ako je Slovensko je to ale v podstate jedno, kedže to obvykle vyhrajú tí istí. Btw. vymysleli sme nové ocenenie. Za celoživotné dielo sme ho interne udelili Mc Aktiffovi : ). Každopádne veľmi príjemný večer v spoločnosti starých priateľov a lámaných beatov.

Mimochodom, pri odchode sme stretli nadšeného fanúšika, takže je aj ilustračné foto. Spoločensky naladená milá slečna a Dušan Vančo (riaditeľ Rádia_FM) s cenou

1 komentár:

niko povedal(a)...

jezis dobre ze som nesiel.

ale je fakt hanba v roku 2010 mat problem na hudobnej akcii so zvukom.

a b-complex nebol in town, tak to ma presvedcilo neist ;)