28. 3. 2010

Capitalism: A love story

Dnes som chcela ísť so svojim “kino-friendom” opäť na nejaký ten film. Voľba padla na nový Moorov dokument Capitalism: A love story. Obsahovú hodnotu si ani nedovolím so svojim vzdelaním a hĺbkou historických znalostí hodnotiť, no spôsob, akým boli informácie podávané by sa dali označiť za jasný signál. Dnes mi L vysvetlila, že signál je jednoznačné znamenie niečo ukončiť, či prepnúť program televízora. Je to presne ten moment napr. filmu, pri ktorom si poviete že: “A DOSŤ”! Môj signál prišiel už asi po prvých siedmych minútach. Nevnímala som ho a so slušnosťou potláčala nutkanie vykríknuť, že je to dospelá verzia Cartmana zo Southparku. Signál dva prišiel po asi dvadsiatich minútach obzerania si stropu kina a látky sedadiel, kedy som svojmu sprievodu oznámila, že odchádzam von a počkám ho v lokálnej kaviarni. Z jeho zdvorilosti sa zdvihol aj on a odišli sme. Škoda peňazí, času a vôbec čohokoľvek, čo sme do toho investovali. Ikeď “kino-friendovi” sa to páčilo. Nechám vás urobiť si vlastný názor a Moorovi odporúčam sa dať na výrobu reklamných spotov pre náš Orange, či nejakú poisťovňu.





www.imdb.com

1 komentár:

to-mas.net povedal(a)...

Klasicky Moore.Ja som mal taky pocit ked som videl jeho prvy film a odvtedy vzdy.