11. 3. 2010

Včerajší deň

Také dni, ako bol ten včerajší mám veľmi rada. Ráno sa ozval starý priateľ, že je v meste. Tak snáď sa ho podarí tentokrát aj stretnúť. Podvečer sa konala vernisáž k Czech Press Photo 2009. Tento druh výstav mám v obľube a tak som si nenechala ujsť príležitosť. Pôvodne som vám chcela aj niečo nafotiť, no hanbila som sa pri toľkých zrkadlovkách vyťahovať ten môj malý úbohý fotoaparátik. Hlavnú cenu vyhral J. Klamar za možno pre vás tiež známu fotografiu z návštevy Obamu v Prahe. Čo sa samotnej výstavy týka, zažila som už aj lepšie ročníky, no minimálne kvôli všeobecnému prehľadu sa oplatí ísť. Hore na poschodí vystavuje Slovenská asociácia profesionálnych fotografov. Zmes toľkých gýčových výsledkov za použitia kvalitnej fototechniky sa tak často nevidí.



Medzi večerným programom a touto zastávkou za kultúrou som mala celkom dosť času, tak som ešte skočila do Tesca s vidinou menšieho nákupu do domácnosti. Keď tam takto človek zájde raz za čas, vidí divy. Miss Sixty, Oilily a dokonca Desigual? No len tak ďalej, teším sa. Nákup sa nakoniec nekonal, kedže sa mi ani nepodarilo nájsť oddelenie drogérie.

Kedže som nenašla hľadané, stratila som vôľu a nutne potrebovala šálku čaju. V poslednej dobe som si zvykla zájsť do kaviarne Merian, kúsok od Šafárikovho námestia. Príjemné prostredie a hlavne, ich verzia čokoládového suflé, ktoré je prezývané ako “ťažká namotávka”. Ak tam nechcete chodiť často ako ja, ani to neochutnávajte : ).


www.cafemerian.sk

Večerný program bol potom jasný. Foolk plánoval prvý krát ukázať svetu svoje prvé video ku skladbe Bells. V NuSpirit clube bolo príjemne, nie úplný nátresk a o niečo umeleckejšia zostava osadenstva ako obyčajne. Príjemný večer, kopec známych tvárí a dobrá hudba.



Fajn deň, azda sa bude opakovať..

Žiadne komentáre: