27. 4. 2010

Sushi Time

Už pred nejakým časom otvorili novú donáškovú službu v Bratislave zameranú na sushi - Sushi Time. Nechcela som robiť unáhlené závery a tak som si pekne vyskúšala tento servis viac krát. Objednávka prebieha online a doručenie trvá okolo hodiny (obvykle menej). Každá z vybratých možností príde samostatne zabalená, so sójovou omáčkou a paličkami, takže nieje problém začať ihneď jesť. Samozrejme, ide o vopred pripravené chladené kúsky a preto nečakajte štandard Osaky, či Sushi +. Napriek tomu je sushi od nich veľmi chutné a na donášku perfektné. Polievky ma nijak neohúrili, dezerty nezaujali.





www.sushitime.sk

4 komentáre:

Barbora povedal(a)...

Skús aj dáky pad thai!

Ivan povedal(a)...

chcel by som sa opytat na zaklade coho usudzujete ,z e ide o chladene kusky pripravene vopred? Uz len logicky, pri rozsiahlosti ponuky sushi a trvanlivosti 24hod, si dost dobre neviem predstavit urobit dopredu cely sortiment a cakat ci sa odpreda. Ubezpecujem vas, ze vsetky objednavky su pripravene bezprostredne po objednani. Suroviny su tie iste co objednavaju vami spomenute sushibary a dokonca sushimajstri pochadzaju zvacsa prave zo spomenutych restauracii. Akurat samozrejme cena je ina, co automaticky vela ludi vnutorne presvedci, ze ide o horsiu kvalitu.

marek povedal(a)...

Ja som si u nich viackrat objednal a vzdy to dopadlo perfektne. Kedze som bol tiez zvedavy, ze ci to co dostavam na stol je naozaj cerstve, raz som ich prekvapil a dosiel priamo do prevadzky na osobny odber. Objednavku som zadal priamo na mieste dispecerke a pockal som si na svoje suhi, kym sa mi pripravi. Takze ziadne vopred chladene kusy ...... mne na tom vyhovuje najmä to, že v pohodli domova si mozem vychutnat kvalitne sushi. Nehovoriac o perfektnych noodles .. :-)

Anonymný povedal(a)...

sushitime co sa tyka kvality jedla super; co sa tyka casu donasky, velmi velmi velke problemy. Dnes sme objednavali o 10:10 a teraz je 12:45 a jedlo je stale mimo dosah. Zvacsa donaska trva min 2 hodiny (v pracovny den).