5. 4. 2010

Veľkonočný mix

V mojich bookamrkoch mám jeden špeciálny folder zvaný “naky”. Pôvodne to bolo totiž v plnom znení “na kyberiu”. Z “na kyberiu” vzniklo “na blog”, len som to už celé roky nebola schopná premenovať. Niekedy mám celkom rada, ak veci ostávajú aké sú a nemenia sa. No a tu je kopec vecí, ktoré ležia v “naky” už nejaký ten čas a nejak som sa k nim nevedela dopracovať.

Fešný držiak na spinky, strašne zlatý. Ehm, strieborný.



www.momastore.org

Prívesky od Markusa Diebela. Je ich viacero, no ja som nadšená z opíc. Škoda len, že patria do kategórie drahších a nemôžem si ich kúpiť ihneď.



manymals.com



Panáčikovia s prísavkami na rozlíšenie pohárov na akciách. Sú super, mám doma sadu od rovnakého výrobcu, len iné tvary. Škoda, že nedržia na ničom.



www.design-3000.de

Pozor pozor, czechmade! Skvelý nápad!


www.fler.cz

Žiadne komentáre: