19. 5. 2010

Margaux Lange

Zo svojej Barbie som si jednu dobu chcela urobiť vešiak na stagepasy. Áno, z tej so skrepovatenými vlasmi a prihúplym úsmevom, ktorá mi v detstve slúžila ako predstava dokonalej ženy. Už na ZŠ sa ku mne dostala informácia, že keby sa miery tejto bábiky prepočítajú na reálne, umrela by tak do týždňa. Potešilo ma to, kedže som nemala ani tak veľké prsia, ani tak štíhly driek, ani tak dlhé nohy a dokonca ani peroxidu doma nebolo toľko aby som vyzerala ako kura.
M. Langeová vyrástla v krásnu ženu, ktorá teraz “ničí” svoj ideál mladosti a pretvára ho v šperky. Celkom ma pobavila jej profilová fotografia. Priznávam, že by sa mi páčilo aj niečo na štýl Ozzyho Osbourna, kde by držala Barbie a v ústach mala jej ukusnutú hlavu. Nižšie aj ukážky prác.



















www.etsy.com
www.margauxlange.com

Žiadne komentáre: