12. 5. 2010

Svitanie vs. Stmievanie

Predvčerom som bola na Svitaní. Celkom vtipné mi prišlo, keď som deň na to našla Stmievanie v Gorille. Jednoznačné znamenie z vyšších sfér! Po pravde, oboje hraničí s mizernosťou.
Svitanie je o upíroch, ktorým vymiera ľudská rasa a hladujú riešenie (nemyslím si, že by boli naozaj tak stupídni, že by také niečo normálne dopustili). Do toho nájdu liek namiesto krvnej náhrady, ktorý je ešte absurdnejší ako by ste čakali. Ako skalný fanúšik Underworldu, Blada (iba 1) a Buffy som bola vážne sklamaná.
No a čo Stmievanie? Keby mám 16 a milujem Harryho Pottera, z Roberta Pattinsona mám asi prvý orgazmus. Ale ten čas je dávno za nami a teenegerskí film o divnom chalanovi a dievčine čo sa prisťahuje do mesta... toto vážne nie. Ale to riešenie maturitného plesu a hodín biológie je vážne rozkošné : ). Keď zaznie “Máš tak studené ruce”, už len sa opýtať prečo má tak divné oči. A vlastne áno, aj to v tomto skvoste zaznie.

Otras, des, hrôza. Nepozerať bez alkoholu a bandy kamarátov.







www.imdb.com / Daybreakers
www.imdb.com / Twilight

Žiadne komentáre: