19. 6. 2010

Denníček?

Mobilné telefóny majú v tejto dobe skvelé výhody. Jasné, že celkovo technicky urobili skok, od prvých “tehál”. Čo je skvelé, nosíme vďaka nim stále so sebou fotoaparát. Síce nekvalitný, no aj tak sa nám darí ním zaznamenávať realitu všedných dní a momentky, ako žiadne iné. Dnes som si sťahovala takéto narýchlo urobené fotografie z toho svojho a toto z toho vyšlo. Priam by sa to dalo nazvať “fotodenníček”.

Minulú sobotu sme asi všetci v okolí boli voliť. S výsledkom som v podstate spokojná. Na chladničke sme si vytvorili malú zbierku separovaného odpadu.



Večer sa konala Inspire párty pri príležitosti nového čísla v predaji. Musím sa pochváliť, mám tam dva príspevky. Toto je priamo z Nuspiritu, kde pani šéfredaktorka pózuje. Vzhľadom na krátkosť jej sukne som zvolila decentný obdĺžnik, aby to tu bolo aj naďalej prístupné deťom : ).



Vo štvrtok sa konal v Bratislave pochod za dekriminalizáciu marihuany. Dozvedela som sa to vlastne len tak, že bývam kúsok od pyramídy a šla som okolo po ceste z práce.



Začal sa zároveň nejaký divadelný festival mladých hercov. Opäť som na to prišla tak, že som šla okolo z práce. Skvelý nápad hrať divadlo na billboarde!



A keď už sme pri tých billboardoch, strašne sa mi páči tvorivosť dnešných dní, ktorú možno pozorovať na grafických “snoch” politických strán. Ak máte niečo podobné, pošlite, urobíme si výstavku : ).



Jo a kvitnú maky!



PS: futbal ma nezaujíma, takže s tým prosím dajte pokoj. Vďaka za pochopenie : )

Žiadne komentáre: