5. 6. 2010

Rambla

Aj také piatkové pracovné dni sa vedia veľmi pekne vyvinúť. Napr. ten môj včerajší bol jeden z najpríjemnejších, aké som poslednou dobou zažila. Možno aj preto, lebo sme s kolegami boli pozvaní na obed do Rambly na Michalskej ulici v Bratislave. Aktuálne tam majú ponuku all you can eat, za viac ako potešujúcu sumu. V začiatku musím priznať, že sa mi veľmi páčil interiér tejto reštaurácie a príjemne na mňa pôsobili použité farby v interiéri. S jedením all you can eat to funguje tak, že si z voľného baru naberáte rôzne prílohy (od humusu až po cestovinové šaláty. Pozor, hranolky, či zemiaky tam nenájdete). Následne vám personál nosí čerstvo grilované mäsá na rôzne spôsoby. Čo ma trochu prekvapilo bolo teriaky chicken, ktoré neviem či úplne patrí na toto miesto. Čo sa obsluhy týka, v podstate OK, ikeď rezervy by sa našli.

Takýto obed odporúčam každému, kto má dostatok času a nájde tak príjemnú spoločnosť ako ja, iste sa mu v Ramble bude páčiť.



www.rambla.sk

Žiadne komentáre: